lunes, 9 de agosto de 2010

MÍ DUELO, PERO TU ESTÁS PRESENTE SIEMPRE..

La ginesta, la teva flor preferida

La muerte repentina de mi padre, hace hoy una semana, me ha tenido lejos de mi Blog, y de verdad no me siento con ánimo alguno de saber nada de lo que sucede, porque sé que son horas perdidas en gente que no vale la pena, ni unos ni otros, por esa razón, no he escrito.
Mí padre, el mejor catalán, y la mejor persona, se ha marchado y desde la estrellita en que esté, no me cabe duda alguna me estará mirando y protegiendo, a él le debo el nombre, INTRIN., pues asi me llamaba él, y es posible que hubiera muchas personas que utilicen ese nombre; con el que papá me bautizó al crear mi blog, y a mí me gusta.
Padre de mí vida, no te digo adiós, sino te digo ya nos veremos, porque sé que estás, y muy presente.

Papá, adeu i sort en tu camino.

INTRIN

Papa:

La mort sobtada del meu pare, fa avui una setmana, m'hano tingut lluny del meu Bloc, i de veritat no em sento amb cap ànim de saber res del que passa, perquè sé que són hores perdudes en gent que no val la pena , ni uns ni altres, per aquesta raó,no he escrit . Mi pare, el millor català, i la millor persona, s'ha anat i des de la estrelleta que sigui, no tinc cap dubte em estarà mirant i protegint, a ell li dec el nom, intrínsec., ja que així em deia ell, i és possible que hi hagués moltes persones que utilitzin aquest nom, amb el qual pare em va batejar en crear el meu blog, ia mi m'agrada. Pare de mi vida, no et dic adéu, sinó et dic ja ens veurem, perquè sé que estàs, i molt present.
 
Papa, adeu i sort en el teu camí.
 
INTRIN